tildesliv

Alla inlägg under mars 2011

Av Tilde Östman - 28 mars 2011 20:19

Helluu!  Idag har jag sett 4 filmer. Jag är helt slapp. Har fortfarande tråkigt. Nu lyssnar jag på musik (Rihanna). Vet inte om jag går till skolan imorgon men jag tror det. Jag har typ sovit i några minuter, sen vaknat somnat vaknat osv hela dagen typ. Så sammanlagt har jag säkert sovit 40 minuter skulle jag tro. 



Det är så många som frågar om låt-tips så nu ska jag skriva en Top-Tio lista:


LÅT:                                                     ARTIST:

1.iYiYi - aoucustic                                  Cody Simpsson


2. Pray - Acoustic Version                     Justin Bieber


3. S&M                                                  Rihanna


4. Calefornia king bed                            Rihanna


5. Mad                                                    Ne-Yo


6. Mine                                                   Taylor Swift


7. Only Girl (in the world)                       Rihanna


8. Firework                                             Katy Perry


9. Just a dream - Main                            Nelly


10. Psycho                                               Rebound!

Av Tilde Östman - 28 mars 2011 12:15

Helluu! Jag är sjuk. Jag har jätte ont i magen och det känns som om jag ska spy vilken sekund som helst. Jag är så irriterad, jag glömde min bok "När jag hör din röst" i skolan. Så jag har bokstavligen INGET att göra. 



Igår var jag på dans som vanligt. Jag dansar Mixdance på Marionetterna. Låten vi dansar till heter proud Mary. Det är glee som sjunger. Den är skiit bra. Efter dansen såg jag på "Stockholm Båstad" det var lite...äcklig. Iallafall jag ska inte titta på det nått mer. 



Nu ska jag titta på en film (som hund och katt).  Ha det gött!

Av Tilde Östman - 27 mars 2011 12:29

Helluu! Idag ska farmor och farfar komma och äta soppa och vofflor. Mums! Jag har skiit tråkigt. Meen jag fick iallafall Elmer att spela The sims med mej! 


Ha det gött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min header?
 Fin
 Helt okej
 Ful
 Finaste
 Fulaste

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards