tildesliv

Alla inlägg under juni 2011

Av Tilde Östman - 30 juni 2011 12:48

Helluu!! Idag är jag med Isabelle. Hon har en super söt hund vid namn Mezzi! Det kommer en eller två bilder på honom sen. Vi har det bäst! Det är helt sjukt varmt ute idag också. Vi kanske ska till Löga senare. Och det är ju City festivalen också. Vi får se vad som händer.... 


Här kommer två bilder på Mezzi och Isabelle.

   Den här bilden (med bara Mezzi)  Har Isabelle själv gjort! Super fiin om jag får säga det själv!<3   Mezzi och Isabelle passar ihop!!<3




Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 29 juni 2011 15:13

Helluu!! Idag har jag ägnat större delen av förmiddagen med att titta på en filminspelning. Det är så att pappa jobbar med att göra reklam på "Care of haus". Och då ska de göra reklam för Mälarenergi. Och de behövde en pojke som var från 8-10 år gammal. Dom valde Elmer (brorsan). Nu måste jag gå!



Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 28 juni 2011 10:20

Helluu!! Idag ska jag till badhuset med mamma och Elmer men jag vill att någon kompis ska följa med. Så om du känner mig kan du skriva en kommentar om du vill följa med till badhuset! 




Ha det gött!!!

Av Tilde Östman - 26 juni 2011 20:57

Helluu!! Idag har jag varit med Ida på förmiddagen. Vi åkte några ärenden med pappa. Sen åkte vi hem till Samuel och Annelie. De har fått en hund! Nicky!!! Världens  söötaste asså! Men nu ska jag berätta om vad som hände på midsommar. På förmiddagen så var vi bara hemma (förutom att vi åkte och köpte jordgubbar).

Hemma så gjorde jag en vit-choklads-smet som jag sprittsade ut i färska hallon. Mums! Sen var vi bara hemma och myste tills typ klockan 18.00 eller nått. Då åkte vi hem till Pernilla och Håkan. Dit kom också familjerna Nordèn och Gepertz. Jag tog hand om barnen typ hela tiden. Sen åkte vi hem typ vid 24.00 Det var min midsommar. Och sorry för dålig uppdatering!



Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 23 juni 2011 19:41

Helluu!! Idag har jag och mamma varit på stan. Jag köpte en fin kjol på H&M som hade rea. Sedan köpte jag present till Juni som fyllde 6 år igår. Så vi var där ända tills nu. Vi har haft det så mysigt! Snart bär det av till Öland! Jag vet inte exakt när men men.... LÄNGTAR ÄNDÅ! Sen om en stund kommer Björn o Tess. Men jag ska vara med Ida en stund eftersom det är gäster till mamma och pappa. Så.....




....ha det gött!!

Av Tilde Östman - 22 juni 2011 13:37

Helluu!! Förlåt för att jag inte har gett er några bilder från Stockholms skärgård. Så hät kommer dem!


   Här sov jag och Elmer. Jag sov till vänster och Elmer till höger.



   Här var toaletten. Hihihihihihihi!!!!



   Titta vad fint!



   I det här huset bodde vi (det var flera byggnader).



   Farfar fyllde år och fick fina presenter!












Ha det gött!!!!

Av Tilde Östman - 21 juni 2011 20:11

Helluu!! Idag har jag varit med Ida till typ 16.00 eller nått. Vi åkte till Bibbloteket fast jag kunde inte låna för jag behövde ett nytt lånekort men då måste en förälder skriva under på en lapp. Så jag la undan de böckerna jag ville låna och sen när jag och Ida cyklade hem (efter vi hade hämtat hennes brorsa) och då åkte jag och mamma tillbaka till bibblan och mamma skrev under och jag lånade ett par böcker. Efter det gick vi hem till Micke och Sandra och åt mat och tittade på någon film (kommer inte ihåg vad den heter) som var ganska tråkig. Men nu ska jag gå och läsa lite ur en av mina böcker.



Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 19 juni 2011 20:30

Helluu!! Idag åkte vi hem från Stockholm. På vägen hem åkte vi till Kista Galleria. Det var nice. Jag köpte en  bekini, ett linne, ett vitt naglack och två långärmade tröjor från Monki. Vi åt mat där också. Pappa ville titta på en golf affär som heter Dormy på Jakobsberg så vi var där i en timme också. Sen kom vi hem vid 17.30 någon gång. Då la jag mig och läste lite. Sen gick jag och mamma och pappa hem till Sandra och Micke och åt lite fika. Jag var ju förstås med deras lilla flicka Vilda, som är två år. Vi kom hem typ nu och jag ska  äta lite macka. Jag ska bara berätta om gårdagen. Först åt vi en lyxig frukost. Sen vid elva eller nått åkte vi till Siggesta gård. Där fanns: Djur, elbilar, minigolf, fotbollsgolf med mera. Elmer och kusinerna körde elbilar. Men inte jag (bilarna var för små). Sen gick kusinerna och deras föräldrar och körde minigolf medans min familj och farfar (farmor ville inte) körde fotbollsgolf. Det går till så här: Det är som vanlig golf. Fast man ska skjuta en fotboll med foten istället för en golfboll med en klubba. Det var vanliga hål (fast större) med flaggor som man skulle få i bollen i på så få slag som möjligt.

Nu måste jag verkligen få i mig en macka. Kommer såklart en BILDBOMB  därifrån så fort jag får tid.





Ha det gött!!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min header?
 Fin
 Helt okej
 Ful
 Finaste
 Fulaste

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards