tildesliv

Alla inlägg under juli 2011

Av Tilde Östman - 31 juli 2011 18:40

                          

Av Tilde Östman - 26 juli 2011 11:52

Helluu!! Idag har jag ingen tid att blogga. Men jag försöker att blogga imorgon!




Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 24 juli 2011 10:33

Helluu!! Igår var det sista dagen med Evelina. Dem åkte hem igår vid 18. Vi var med Juni och Liv också. Iallafall idag ska jag och mamma och Elmer hem och fika ihop med Einemos som åker hem idag och Gepertz. Set ska bli kul. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra vi får helt enkelt se. Och vi får också se om jag hinner blogga. Och bara så ni vet så försökte jag fixa bilderna till det här inlägget men som sagt är det för dåligt internet för att kunna ladda upp bilderna. Men jag ska försöka igen imorgon.




Ha det gött!!!




Av Tilde Östman - 22 juli 2011 17:33

Helluu!! Inatt var det värsta stormen. Jag satt och skrek: "Jag kommer dööööö!!!!" hela tiden. Jag var helt hysterisk!! Jag hatar blixtar och åska. Iallafall så på dagen igår åt vi kroppkakor och senare på eftermiddagen åkte vi till Kalmar och shoppade lite eftersom att det regnade så mycket. Sen på kvällen kom ovädret men det har jag ju redan berättat om. Idag har jag varit på stranden fast det är iskallt ute. Men det var en meter höga vågor så jag badade fast det var kallt. Nu ska jag snart på resturang med Evelina och hennes familj och min familj såklart.




Ha det gött!!!

Av Tilde Östman - 22 juli 2011 17:26

Helluu!! Kolla in den här hemsidan om du har en blogg!!



http://www.bloggriket.se/ 




Ha det gött!!


Av Tilde Östman - 18 juli 2011 23:15

Helluu!! Idag har jag varit med Evelina! Det var riktigt nice! Jag vet att jag har lovat er massor med bilder men jag har verkligen inte tid! Jag har nästan ingen tid alls till att sitta vid datorn. Men nån gång när vi inte har gäster på Öland så ska jag säkert fixa fram minst tio bilder!




Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 16 juli 2011 10:55

Helluu!! Idag ska vi på loppis igen. Medn samma personer och allt. Bara en annan loppis i Södvik tror jag. När pappa kommer hem från golfen åker vi. Nu sitter jag och kollar lite bloggar. Ska nogb läsa lite....



Ha det gött!!

Av Tilde Östman - 15 juli 2011 17:35

Helluu!! Idag har jag varit på Böda strand. Men det var väldigt VÄLDIGT blåsigt! Så det var inte särskilt skönt. Iallafall var vi där med Juni Liv och Pernilla Gepertz och Siri, Ejnar, Edit, Henke och Sara Einemo. De sista kanske ni inte vet villka de är. Dem är vänner till familjen. Sen träffade jag Amanda där. Vi var inte så länge för jag orkade inte riktigt. Hennes blogg finns i menyn under texten "Länkar". Nu ska jag äta.




Ha det gött!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min header?
 Fin
 Helt okej
 Ful
 Finaste
 Fulaste

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards