tildesliv

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Tilde Östman - 10 september 2011 18:23

Helluu!! Den här veckan har varit rätt så tuff: Min lärare har blivit sjukskriven, min musiklärare har slutat, läxor med mera. Därför har jag varit igång hela tiden och när jag inte var igång så var jag för trött för att blogga. Idag har Juni och Liv varit här, det var mysigt. Sen nu ska vi mysa: Mamma, Elmer och jag. Pappa är i Stockholm och spelar golf. Så vi är ensamma i helgen. Nu ska jag ut med Stella en stund innan maten.



Hej svejs //Tilde<3

Av Tilde Östman - 10 september 2011 18:23

Helluu!! Den här veckan har varit rätt så tuff: Min lärare har blivit sjukskriven, min musiklärare har slutat, läxor med mera. Därför har jag varit igång hela tiden och när jag inte var igång så var jag för trött för att blogga. Idag har Juni och Liv varit här, det var mysigt. Sen nu ska vi mysa: Mamma, Elmer och jag. Pappa är i Stockholm och spelar golf. Så vi är ensamma i helgen. Nu ska jag ut med Stella en stund innan maten.



Hej svejs //Tilde<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min header?
 Fin
 Helt okej
 Ful
 Finaste
 Fulaste

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards